fredag 21 augusti 2009

REBECKA

Hej sommarbloggen, det här blir mitt sista inlägg här!

Jag vet inte om det är jag som avslutar bloggen nu, eftersom skolan har dragit igång nu för oss allihopa så antar jag att den här bloggen kommer att bli mer död än vad den någonsin unden sommaren har varit. Så jag säger hejdå! Men som tur är så säger jag ju inte hejdå till er, Elin, Freja, Linnea och Louise! Vi kommer ju att fortsätta ses framöver i höst! T.ex. på en Lidingö-tripp som vi kommer att göra under hösten någon gång, bedda ner oss hemma hos Lousie en helg efter trevlig shopping, fika och myyyyys!!

HEJDÅ SOMMARBLOGGEN NOLLNIO!

1 kommentar:

  1. Hej, har inte sett den här sidan innan . Den har legat väl gömd. Har läst igenom lite inlägg. Det finns ingen som är bättre och härligare än dig Rebecka. Jag älskar dig massor av hela mitt hjärta. Och jag vet att du älskar mig. / din man.

    SvaraRadera