tisdag 21 juli 2009

Elin

Hola amigas!
Har i spanien sa ar det super fint vader och jag storm trivs verkligen.Hittils sa har jag bade badat i pool och i havet och i dag sa skulle vi ha gatt pa marknad men det var tydligen ingen sa det blev lite shopping i fuengirola blad alla jobbiga forsaljare. jag kunde inte lata bli att kopa en till hoftsjal och den har gangen sa blev det en orange som det lyser om. Igar sa akte vi till marbella och gick och strosade runt lite dar. Just nu sa sitter jag och fikar hos slaktingarna och det kanns lite som om det ar det anda jag gar. Ater. Men ar det semester sa ar det. Jag kanner mig ganska sa duktig nar det galler att forsta spanska, det gar battre an vad jag forst trodde faktiskt. Jag hoppas att ni har det bra vart ni nu ar. Hasta luego!

2 kommentarer:

  1. Trevlans med ett inlägg!!

    här i sverige är det inte jättefint väder.
    inget hav har jag badat i heller.

    det verkar som du har det fffint där borta :)
    kram och hasta no luego.

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt med lite rader från Spanien :) Låter som att du har det riktigt bra, bra det! Och hoppas det fortsätter minst lika bra! KRAM

    SvaraRadera