lördag 11 juli 2009

REBECKA

Hej!

Inatt har jag sovit i min egen säng, som jag inte gjort på nästan 2 veckor nu. Eftersom jag har jobbat hårt här hemma med rensing av tusen saker och städning (det kommer att bli dyrt för mamma och pappa det här!) så har jag haft mitt rum som förvaringsrum sålänge (fullt blev det), men nu har jag väldigt lite kvar att röja undan, och jag kunde sova i min egen säng inatt, underbart!


Mammas trädgård är härlig! Såklart är det hela familjens trädgård, men det är mamma som har gjort den så mysig som den faktiskt är.
Bullar är mums!
Och jag har blivit galen, galen, galen.
Ikväll är det grillkväll och party, party, party.
Hejdå!

4 kommentarer:

  1. somsagt, VÄLDIGT fina bilder! <3
    jättesomrgia!

    och jag längtar tills jag får se resultatet av idag :D
    kram!

    SvaraRadera
  2. ja en trevlig kväll blev det och dina bilder ger mig en härlig sommarkänsla :D

    SvaraRadera
  3. :) tack ni snälla människor! resultatet av idag blev enormt häftigt måste jag säga, ni är häftiga!

    SvaraRadera
  4. PUSSGURKA!!! PUSS :)

    SvaraRadera