tisdag 28 juli 2009

REBECKA


Det har kommit brev från Málaga!
Elin har det bra i Spanien, och det håller vi ju alla med om att det låter superbra! Vi saknar dig också Elin!!

I söndags var jag i stan med Linnea. Linnea köpte en hel del med kläder och prylar medan jag köpte ett par shorts och ett skärp (men det fanns betydligt mer som gärna kunde fått följa med hem om plånboken hade varit tyngre och samvetet hade varit utom kontroll!) På måndagsmorgonen, igår morse, åkte Linnea iväg till Göteborg för att vara där några dagar och t.ex. gå på Lisseberg, hoppas det blir riktigt roligt där!
Igår åkte jag in till stan igen, men den här gången med Freja och Linn. Vi gick runt i lite affärer och både jag och Freja handlade inne på Monkis REA! Jag köpte ett linne för 25kr och Freja köpte en superdupersöt klänning, ett linne och en kofta! Freja säger att hon ska gifta sig med Monkis REA, vi får väl se när det blir ;) Vi gick också till Öfre Slotts café och åt himmelskt goda varmamackor med mozarella och kyckling tidigare på dagen, mums! Men det blev inte onyttigt fika inne i stan som planerat, utan senare på kvällen blev det myskväll hemma hos mig istället! Té, mackor, bullar och lite godis satt bra i magen medan vi tittade på Rosa the Movie, scrubs och paradise hotell! Sen cyklade människorna hem, och idag åker Linn tillbaka hem till Borlänge! Ha det bra Linn, så ses vi då Freja stökar till med kalas om inte alls länge :)

Idag borde jag röja undan på mitt rum, packa upp 'finlandväskan' som inte har blivit uppackad av sig själv än, ringa runt och leta efter mammas paraply som jag råkade lämna på bussen igår och kanske inte så mycket mer.. Men en del med trevliga saker ska jag minsann också hinna med idag! Men imorgon onsdag åker jag, Freja, Louise, Marie och kanske Sanna Eriksson till Gröna Lund, och då blir det iallafall mycket med trevliga saker :)

Det känns lite som att den här bloggen håller på att dö ut, men jag tänkte göra ett till försök att lägga in iallafall någonting, och det känns nog nästan som ett måste att skriva här numera, säkert för oss allihopa. Men vi får väl se hur framtiden blir! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar