onsdag 1 juli 2009

fredåkärlek

hej! det är snart läggdags för mig men jag ska här och nu använda mig av photoshop för att krympa bilder så att de sedan kan laddas upp här mycket mycket snabbt. ni får ursäkta om de blir väldigt små.
i morgon tar jag och joffan tåget till göteborg.

(och det är en ganska slumputvald bråkdel av bilderna jao)


















KEANE <3


















(hahah kolla in han till höger <3)





okej. det blev nästan äckligt mycket bilder.
och det är ändå ganska få jämfört med hur mycket jag har.
jag saknar linn just nu.
men hon kommer hit den 23 av juli.

4 kommentarer:

  1. ojoj, mycket med härliga bilder där! :)

    SvaraRadera
  2. haha, killen med dreads är från uppsala va?

    SvaraRadera
  3. hmmmmmm! det var fina dar! jag vågar inte skriva nåt mer. enligt tradition så har min sommarförkylning anlänt så jag är bara grinig. jag ska bli frisk tills du komemr hem. ha det toppen i götet!

    SvaraRadera
  4. Det var finfina bilder det där ;)

    SvaraRadera