söndag 28 juni 2009

REBECKA

En liten del av bilderna från Skiathos i Grekland!

































































































































1. Min bror har blivit fjortis! 2. Syster är sötare utan massor med smink! 3. Oredigerade bilder. 4. Det var varmt! 5. Jag fick inte bada frånochmed 3e dagen, surt! 6. Hejdå Grekland.
.
.
.
"Här kommer låtlistan som gör min mobil värd att ha med överallt."
.
1.De gamla favoriterna som fortfarande gärna får ligga kvar på listan..
.
Mando Diao you can't steal my love
song for aberdeen
ochrasy
killer kaczynski
och alla de andra..
Fall out boy dance dance
Don't you now who I think I'am?
Grand theft autumn/where is you boy
I slept with someone in fall out boy
it's not a side effect of the cocaine
I'm like a lawyer with the way i'm..
I've got a dark alley and a bad idea
Just Jack starz in their eyes (går inte att tröttna på, gotland sommaren 2007)
Shaggy angel
R.Kelly slow wind
Jose Gonzalez crosses
Timo Räisänen sweet marie
Gavin DeGraw chariot
we belong togheter
in love with a girl
Yael Naim new soul
Kimberley Locke better than this
Jesse McCartney beautiful soul
Fountains of Wayne hey Julie
Florence Valentine upp på sociala
Evan & Jaron crazy fot this girl
Darren Hayes so beautiful
Cupids Chokehold take a look at my girlfriend
Colbie Calliat blubbly
Chris Brown with you
Neverstore L.Y.D.
Bob Sinclair sound of freedom
love generation
Blue October calling you
balance beam
H.R.S.A.
18th floor balcony
Billy Talent nothing to lose
Nine days Absolutely
Audioslave be yourself
Adele right as rain
Three days grace one x
gone forever
over & over
let it die
riot
never too late
animal i've become
pain
it's all over
3 Doors Down let me go
kryptonite
Nickelback if everyone cared
figured you out
belive it or not
hero
.
2.De bra låtar som förnyar listan en del..
.
Lykke Li little bit
time flies
let it fall
i'm good i'm gone
dance, dance, dance
breaking it up
MGMT kids
Kerli walking on air
Craig David insomnia
Glasvegas geraldine
James Morrison feat. Nelly Furtado broken strings
Nomy cocaine
Eric Hassle hurtful
Promoe mammas gata
long distans runner
Dead by April losing you
Asha Ali hurricane
.
..och sen finns det nog mycket som jag har missat att ta med!
.
.
IKVÄLL KOMMER NI HEM! Och jag har inte badat i sjön än, fy på mig! Ni får minsann slänga i mig ikväll om jag inte redan har hoppat i själv då! Visst kommer du Lousie också hem ikväll? Vi tar en riktig badkväll tycker jag, om ni orkar efter allt ni har gjort! Själv har jag ju bara haft det så lugnt som man kan ha det, riktigt tråkigt i längden.. t.o.m. så tråkigt att jag bett smågrabbarna att spela fotboll med mig! Välkomna hem <3

5 kommentarer:

  1. fina bilder! ser ut att ha varit en härlig semester. men varför fick du inte bada från och med 3e dagen?

    SvaraRadera
  2. jättefina bilder!!
    och jag har heller inte badat i sjön i björklinge.
    fy där.

    men, idag ska det bli ändring!!

    SvaraRadera
  3. Super härliga bilder:D och jag lovar att slänga i dig idag om du inte hoppar i av dig själv :P

    SvaraRadera
  4. Ja, ikväll ska jag minsann i sjön! Svar till Marie: 3e dagen vaknade jag med världenss nackspärr och sen svimmade jag och krampade och grejer, så jag fick knappt vara i solen och fick inte bada efter det sa läkarna, tråkigt!

    SvaraRadera
  5. (det var någonting som hörde ihop med nackspärren att jag svimmade och så, en engångsgrej alltså!)

    SvaraRadera