söndag 14 juni 2009

Improvisation

Jag som suger på att blogga.
Men jag har lovat mig själv nu att den här bloggen ska bli bra. Ni får hjälpa mig att hålla igång!
Hej föresten, det är jag som är Linnéa. Den som otroligt nog hade dubbelhaka på bilden. VÄLDIGT KONSTIGT, SJUKT , JOBBIGT mm.


Kommer sakna dig Rebecka. Vår håla kan inte hålla igång utan dig, det är du som har stämningen ey! Du får ha det så bra. Och Sola lite från mig! eller ganska mycket..

usch vad jag inte kan skriva sånt här!
imorrn ska jag in till stan med elin pelin och köpa present till en främling, ni fuckers får inte följa med! eller, kanske? äh, talk to elin isåfall

jaja, oj oj. Nu har jag sagt för mycket!
hejsvejs brudar
























Tillägnar den här åt dig Rebecka! hur ska mimmi klara sig utan sin stålmann?
(ni ser, ingen dubbelhaka på den bilden inte.. Pjuuu)

1 kommentar:

  1. DU SER I SYNE!
    du har ingen dubbelhaka!!!!!
    det är ditt käkben linnea!

    och det är klart du kan sånt här. :)
    du har ju just skrivit ett mycket fint blogginlägg/brev

    SvaraRadera