fredag 26 juni 2009

REBECKA

Lykke Li live, direkt från Elins mobil som befinner sig i Borlänge, härligt vackert! Jag sitter ute på altanen, klockan är 00.09 och myggorna är färre än de var för ca. 2 timmar sedan nere vid stora badet (där jag tsm med ca. 15pers till firade Ellen Eriksson 18år!)

Lykke Li har nu spelat i ca. 20min, och låten 'Let it fall' började nyss. Någon skrek "den här låten tror jag faktiskt att jag har hört!" och jag tror faktiskt att det var Elin! Bravo Elin! 'Let it fall' är bra!

Jag har inte mycket mer att säga. I alla fall inte någonting som någon annan behöver veta. Så nu ska jag sätta mig med mobilen ännu närmare och bli ännu mer avundsjuk på er flickor som faktiskt står där med Lykke Li på scenen, mitt i natten med en rätt ljus himmel över er.

Jag vill inte sova alls. Sitta uppe långt in på natten skulle vara helt okej med någon mittemot. Jag vill vara med dig.

2 kommentarer:

  1. haha. peace and looove.
    har ställt om mitt dygn totalt.
    men i morgon ska vi bada.
    jag är trött som fan i mitt huvud.
    oj oj sov gott :)

    SvaraRadera
  2. hehe troligtvis så var det jag som sa det inte för att jag just nu kan komma på hur den låten går men mitt huvud är fult av låtar så den finns nog någonstans där

    SvaraRadera