söndag 21 juni 2009

hemkommenfrånöregrund

Frejsing har skrivit så fint om öregrund så jag känner inte att jag behöver tillägga något där så istället så kan jag berätta att jag faktiskt har lärt mig att dricka kaffe och ´sånt kan vara ganska så bra ibland då man inte har sovit så många timmar. Men jag kan lova er att jag kommer vara väldans pigg på tisdag morgon för då ska frejsing, snobben och jag ta tåget upp till borlänge :D

Vi ska nämligen bo några dagar hos linn, söta goa linn <3
Vi ska också lyssna på en massa grym musik när vi är där för vi ska gå på peace & love!

Därför så tänkte jag lägga upp någon härligt bild från förra året när vi var där. Om man kollar noggrant så ser man faktiskt linn som står där i publiken.

5 kommentarer:

  1. hahaha! jag ser linn! <3
    och en alice som försöker äta den trötta blonda killen i förgrunden.
    alltså hihihihihihihihihihihihihi jag sitter här och totallängtar. mjaaooo

    SvaraRadera
  2. hahaa, det skulle nog inte vara omöjligt att alice faktiskt tänkte göra det XD

    SvaraRadera
  3. Oj oj flickor! Vad ni åker omkring. Det är nästan så att jag känner mig som världens soffpotatis :P

    SvaraRadera
  4. haha, men det är väl inget fel med att vara en soffpotatis heller ;)

    SvaraRadera
  5. jag har frågestund i min blogg nu så passa på om du har några frågor till mig ;) kram

    SvaraRadera