söndag 14 juni 2009

REBECKA

Hej, jag heter Rebecka och är äldst av 'vi fem'-gänget, det syns på bilden längst ner på inlägget huh? (lägg märke till ironin) Jag ska nog inte dra ut på det här inlägget, för jag borde faktiskt gå och lägga mig snart. Eller nej, jag måste packa klart först! Det är så att jag åker från vår kära hålan imorgon kl. 05.30, iväg till Arlanda och lämnar Sverige för en vecka.. HELLO GREKLAND! Jag har inte riktigt förstått det än, men jag vet iallafall att imorgon slipper jag svennevädret (regn dygnet runt i flera dagar) och får ca. 30-35 grader! Hoppas verkligen att regnet inte fortsätter för er här hemma, det har redan gått 4-5 dagar och det räcker minst sagt! Men jag missar midsommar här hemma, det tycker jag inte alls om! Även fast en del av er kanske åker iväg till Öregrund eller vart det nu var, så kommer jag att sakna flänget mitt i natten på gatorna.

Jag kommer hem den 22 Juni, och klockan hinner nog bli minst 19.00 innan jag ser hålan genom bilfönstret igen. Jag vill verkligen träffa er tjejer kvällen den 22, för sen den 23 på morgonen åker ni till Borlänge (Peace and Love) och om vi inte hinner ses då jag kommer hem igen så är det låååång tid kvar innan vi ses igen, och det skulle inte vara bra!! Ni får gärna planera ihop en helskön kväll den 22 Juni, och se till att ha packat ihop väskorna innan dess! För en sen kväll tillsammans skulle sitta fint (kanske sent kvällsdopp?), ni får minsann sova på tåget dagen därpå! :)

Nu vill jag bara säga fyskäms på svennevädret, hoppas ni får en skitbra vecka med massor av sol! Och ha en riktigt typisk midsommar!

2 kommentarer:

  1. tihi. denna idé bara växer och växer.
    vi kommer sakna dig här hemma.
    (och jag tycker att greklandssolen är något du ska ta med.)

    SvaraRadera
  2. åh nej, är det redan imorgon? FYYYY på dig.
    Kommer sakna dig här hemma! <3 och gud va fin bloggen blev.. haha alltså ni kunde valt ett snyggare kort på mig, har dubbelhaka på den bilden!!

    SvaraRadera