tisdag 16 juni 2009

en stukad fot

...för Louise klev fel och råkade hamna i bloggvärlden ´~`

men jag ska återhämta mej och försöka skriva något som faktiskt har ett intressant innehåll!

vi ses i hålan. till dess, ha det fint i öregrund bruds!

Louiiise


och eh ja. jag kände för att ladda upp en bild men insåg att jag inte tagit någon på... väldigt länge så därför bestämde jag mig för att ta den första jag hittade, vilket blev den här X) (haha en gullig tant från Bali.. det enda jag minns är att hon nästan aldrig log men när hon väl gjorde det var det väldigt trevligt)

2 kommentarer:

  1. louise!
    trevligt att du stukat in dina fötter i bloggvärlden!

    du har inte stukat foten på riktigt va? :o

    aja, jag sitter här och vätar troget på att du ska ringa mig.
    mhm. fick den där jobbiga låten i huvudet nu igen.
    what if i was a boy. eller hur det nu är. ehe

    SvaraRadera
  2. Som Freja skrev, bra att du trillade in här :) och det ska du göra flera gånger utan att stuka foten :)

    SvaraRadera