tisdag 16 juni 2009

molntuss

sommar from Freja Arvidsson on Vimeo.


eftersom elin redan skrivit mycket bra om igårdagen så kommer jag bara känna mig överflödig och jag ska hålla på och repetera.
om ni vill veta vad vi gjorde igår så är det bara att skrolla ner lite och läsa inlägget under.
jag har däremot en del bilder, och en liten video. tralala

Det började med presentletande till marie.
elin förälskade sig i en gräsklippare och linnea visar oanade kunskaper att sitta på en osynlig stol!



marie! med ett vackert paket från nallens leksaker!

linnea, höftsjalar, guldkamel, varm macka med sallad och gaffel.


sen på kvällen gick jag till grand och såg denna tröjlösa man.

med bandets trummares storasyster hannah och ellen!

hejs!

(jag tror också att jag har lyckats fixa statistik nu, så om ni klickar på denna länk, och loggar in med samma som på den här bloggen så borde det fungera. fast jag tror att det tar ett dygn innan det syns något resultat.)
https://www.google.com/analytics/reporting/

5 kommentarer:

  1. om jag blev förälskad i den där gräsklipparen vet jag inte riktigt men fin var den ;)

    SvaraRadera
  2. tack för presenten tjejer! ni är för gulliga <3

    SvaraRadera
  3. Fan.. Genomfarten.. Var aslänge sen jag var där :(

    SvaraRadera
  4. johanna! vi får ha en dejt på genomfarten snart då tycker jag!

    SvaraRadera
  5. HAHA, NI ÄR SÅ SÖTA! VILKEN FIN FILM OCH FIN HÄLSNING HAHA, PUSSSS :):)

    SvaraRadera