söndag 14 juni 2009

dripp dropp

heeeeeeeeej i stugorna.
det är väl sisådär den tredje dagen på sommarlovet.
jag har redan börjat anstränga mig för att tappa räkningen. just nu är jag dessutom extra duktig på det eftersom jag sovit underlite i natt.
jag var nämligen hos joffan med klas, amanda, joffan och emma. vi titta på star wars film efter star wars film. jag somnade, vaknade, drack kaffe, gick på toa, satt på balkongen, tittade på filmerna, tittade ganska mycket mer, åt jätteskum kinesisk glass som innehöll vatten, socker och smak (det stod nämligen på förpackningen: "Innehåll: Vatten, Socker, Smak") och sedan fått väldigt ont i magen.
men magonten är över nu.
tröttheten har jag slagit undan och sparat till i kväll.
men, anledningen till att jag faktiskt började skriva detta inlägg var för att ladda upp lite bilder från grillkvällen som jag, linnea, elin, rebecka, sanna och henke hade i regnet i fredags.
suddiga och mörka bilder finnes nedan till eran tjänst.




















































































sommarmys på er!
/Freja

4 kommentarer:

  1. myskvällen med griiiis, usch vad gott det var! jag som trodde att jag skulle bli den första med inlägg men grattis, du var snabbast ;)

    SvaraRadera
  2. jag var snabbast och mest inkorrekt när det gällde det svenska språket.
    bravo freja

    SvaraRadera
  3. finfina bilder från våran myspysiga grillkväll, Och jag önskar dig en jätte trevlig resa Rebecka :-)

    SvaraRadera
  4. OHH; YES. kom bara med på en bild :) henke och ni <3 bästa som finns

    SvaraRadera