måndag 15 juni 2009

En trevlig dag på stan

Idag så tog freja, linnea, henke och jag bussen in till stan. Vi skulle köpa en present till studenten marie. Det blev en spargris som det står krossas vid nödfall på, och i den så la vi men massa godis pengar. Efter att vi köpt present så styrde vi våra ben mot gina eller rättare sagt så var det jag som ville dit men ingen verkade ha någon invändning emot det så. Där så köpte jag iaf ett söt linne. Och medans vi är på gina så dyker marie upp med ett brett leende på sina läppar.
Den tjejen hade blivit väldans brun eftersom hon tillbringat en vecka i egypten precis. Efter ett tag så bestämde vi oss för att dra till genomfarten för att få något gott i magen.






Bilden här är ett litet bevis på att det faktiskt inte bara är jag som alltid har munnen öppen på kort :P
När vi var på genomfarten så fick marie sin student present och jag fick en söt liten kamel av henne som hon köpt i egypten. Jag köpte även två superfina höftsjalar av henne som hon köpt där :D
Efter att vi suttit på genomfarten ett tag så följde vi marie till bussen och gick sedan till BK. Linnea, freja och jag kom fram till att vi nog skulle börja jobba där eftersom alla hittade en snygging där och det var inte samma kille som vi glodde på utan tre olika faktiskt.


4 kommentarer:

  1. haha! min dubbelhaka och min tappade haka XD
    nu ska jag också skriva ett litet inlägg om igår. :) och lägga upp videon.

    SvaraRadera
  2. haha, herregud! fett snygga människor var det där. Jag dreglade .. och det var inte över hamburgaren för den smakade skit. utan det var över vår kille , eller hur elin?! haha

    SvaraRadera
  3. hahaha! åh vilket härligt inlägg! :D SNYGGT LINNE ELIN! och BurgerKing alltså.. jag kan se mig er i varsin sådandär "jobbardräkt" HAHA ASG!

    SvaraRadera