fredag 26 juni 2009

REBECKA

Ni missar faktiskt någonting här hemma ni tjejer som är i Borlänge, och du Louise som är i Göteborg och tävlar (hoppas det går bra med din rygg!) Det är en H E T match mellan Sverige och England just nu på tv4! Efter första halvlek stod det 3-0 till England, men Sverige laddade tydligen ordentliget mycket eftersom efter ca. 15min i andra halvlek kom första målet, och sen rullade det på med två sjukt snygga mål till! Det blev förlängning med 30min (och så får vi se om det blir straffar efter det), och nu är det helt galet vad de kämpar!!

Fast jag vet ju att jag missar en hel del jag också, jag hade absolut hellre lyssnat på Milow med bättre ljud än skrället från mobilen, men det jag hörde var riktigt bra ändå! Bästa låten sist såklart! Men något är bättre än ingenting alls, och inatt 0.30-2.00 blir det Mando Diao! Jag kommer att sova som en prinssesa efter det :)

Tillbaka till matchen! Det är 5min kvar nu, och sen blir det straffar.. spänningen stiger högt! Jag längtar till våra s.k. fotbollskvällar i sommar, det kommer att bli sjukt roligt! Och det kommer att spåra ur.. De andra dagarna (med annat syfte) blir ju däremot någonting speciellt, haha, det kommer verkligen att spåra ur!! Okej, nu har förlängningstiden gått ut, och snart är det straffarna som avgör vem som går vidare till finalen..
..SKIIIIIT!! Grattis England! Nära Sverige!

Nu gick mitt fotbollsengagemang över till trötthet.. men solen är fortfarand uppe och jag skulle gärna gå ut för att hitta på något. Jag tycker att ni flickor kan komma hem snart.. har inte alls lust att titta på film som jag hade planerat att jag kunde göra om kvällarna!

Jag hittade en fin gammal bild.. njut!

3 kommentarer:

  1. hahaa, en härlig bild ifrån 7:an
    och du har rätt i att vi snart måste ha en fotbolls kväll eller något liknande

    SvaraRadera
  2. javisst har jag rätt i det, det kommer att bli awsome!! :P

    SvaraRadera
  3. sjuanbilden <3
    hihi.
    och jag ska snart nu försöke slänga in lite bilder på borlänge med peace and love i mun.

    SvaraRadera