torsdag 16 juli 2009

Elin

Tre till bilder från fotosessionen som ägde rum i söndags






Några gamla bilder ifrån när rebecka och jag var i västerås på power meet. De här var nästan det ändå tjej-gänget som crusade runt där så därför så tycker jag att de får vara med.



Hatt provningen är i full gång :)




Vi såg två små killar som lekte med skum som låg i en fontän och rebecka ville inte vara sämre så hon joinade dem.



Bilar som står övergivna är det faktiskt helt okej att posa framför.
Kvällen slutade med att jag fick 100kr av en man som stod framför mig i bankomat kön, tänk om sånt kunde hända lite oftare. Fast om man alltid skulle ha sån tur så skulle jag säkert inte uppskatta det på samma sätt så det är väl bra som det är :)

2 kommentarer:

  1. vi är snygga och ni är snygga och mmmm våran blogg blir bara vackrare och vackrare :D

    SvaraRadera
  2. woho! bilder är trevligt trevligt! äventyr också!!

    SvaraRadera