måndag 20 juli 2009

REBECKA

Hej Svennebananer! (lyssna på 'Promoe - Svennebanan' om inte sommarplågan har förstört era öron än)
Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, men jag lever även fast jag åkt på en fetstor förkylning lagom till min 'fikavecka' och har så sjukt ont i hela kroppen. Vet exakt vart jag skulle vilja vara, tur att man får dagdrömma.
Hoppas det är bra med er där hemma (och Elin i Spanien!) Regnet kom till Bergö inatt, vi prickade in rätt dag med perfekt väder då vi åkte ut med båten till Rönnskär igår, hoppas det var ert regn som kommit hit och att ni har stårlande sommarväder där hemma!
Klockan är 19.55 där hemma nu, men här är klcokan 20.55, och jag är riktigt riktigt trött. Har bara lust att gå och lägga mig, även fast jag blev väckt vid tolv idag! Men jag kan skylla den tröttheten på förkylningen, har lust att amputera bort näsan just nu jag.. hoppas era näsor har det bra ;)

Jag tror inte jag har något mer ointressant jag behöver skriva här, så jag borde nog sluta nu innan jag raderar bort de sista raderna och börjar om igen.. det blir bara sämre och mer ointressant ju mer jag börjar om har jag precis kommit på! Usch vad jag känner mig tråkig!!

Kramar till er där hemma! Den 25 vill jag gärna träffa dem som är hemma!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    jag och min näsa mår bra! :D
    jag har sagt upp mig från mitt sommarjobb så nu är allt frid och fröjd!

    jag saknar dig och tycker att du ska ta och komma hem nu.
    och egentligen har jag inte alls tid att sitta här och skriva.

    och (jag börjar alla meningar med och.. inte bra) att du känner dig tråkig är bara ren inbillning!!

    OCH ja, svennebanan har haft sönder mina små öron vid det här lagen så nej jag tänker inte lyssna på den.
    puss!

    SvaraRadera
  2. Jag ar hemma den 1 augusti sa vi far traffas da!:)
    och svenne banan kan jag ocksa lyssna pa for den har jag i min mobil.

    SvaraRadera