fredag 17 juli 2009

Fem sanningar, fem bilder

Känns som att det var längesen jag slängde in några ord i all hast här nu. Känns som att min hjärna totalsommarstrejkar och att jag därför inte heller har några särskilda ord att i all hast kasta in här. Men jag tänkte bara skriva upp fem små sanningar här och sedan (även jag) ladda upp några bilder från min, rebeckas och elins fotosession.

sanning nummer ett: det lät just som att ett flygplan skulle landa på min tomt.
sanning nummer två: jag är sannerligen mycket dålig på att svälja gråtklumpar för att placera dem i min mage för nedsmältning.
sanning nummer tre: Öfre slotts är mina drömmars plats. det är så vackert där att mina hjärnceller skuttar omkring i huvudet av lycka.
sanning nummer fyra: myggbett kliar mycket och snart tänker jag slänga iväg ett mejl till guinness world records innehållandes bildbevis på mina myggbitna ben.
sanning nummer fem: jag kommer inte träffa elin på fyra hela veckor. tjugoåtta hela dagar. en hel månad. det är för länge.





1 kommentar:

  1. Sanningar är svårt.. låter som att ett par av dina nedskrivna sanningar är smått tråkiga om inte mer, hoppas det är bra med dig ändå!!

    SvaraRadera