fredag 3 juli 2009

REBECKA

Hej! Jag har inte mycket mer att tillägga än det Elin och jag skrev igår, förutom att vi faktiskt inte har storleken XXXXL ;) Tanken bakom det här inlägget är ett par bilder från mina senaste dagar!
29/6
SOL OCH BAD! Rebecka, Elin, Freja, Sanna och Josefine!




Kvällsdopp Rebecka, Freja och Louise!




30/6
Rebecka och Freja vaknar i ett tält och har kuddkrig!




Middag blev sushi för Rebecka, Freja, Elin och Sanna!
Rebeckas sushi!

1/7
2/7
Rebecka och Elin (och mygg) med fruktsallad och saft!

4 kommentarer:

  1. Finfina bilder där och jag blev ju nästan sugen igen på sushi när jag kollade på bilderna, fast det ser mycket godare ut än vad det smakar egentligen. Fast det kanske är lite gott också, jag har inte lyckats bestämma mig ifall jag gillart eller inte än men men...

    SvaraRadera
  2. Haha, bra Elin! Nej jag tycker det ser slämmigt och blä ut ;l Min special var i alla fall helt okej, lite smaklös bara!

    SvaraRadera
  3. Åh, jättefina bilder! :D

    (jag ser skryklig ut i ansiktet på tältbilden XD)

    SvaraRadera
  4. hhahahah! föresten så är mina ben VÄLDIGT snygga på den där bilden XD

    SvaraRadera